Ronald Goedemondt

Numero Uno

De voorstelling van Ronald Goedemondt is helaas geannuleerd. Schouwburg Lochem volgt de richtlijnen en aanwijzingen vanuit RIVM en de overheid met betrekking tot het coronavirus nauwkeurig op. Naar aanleiding van de vernieuwde richtlijnen die zijn afgegeven worden de voorstellingen tot maar liefst 1 juni geannuleerd. 

Zoals eerder vermeld is deze situatie uitzonderlijk en kunnen wij kaartkopers en andere bezoekers pas in een later stadium informeren over de afwikkeling. Wij kijken allereerst naar de mogelijkheden om het evenement naar een latere datum te verplaatsen. Het al gekochte ticket blijft daarvoor dan geldig.

We hopen dat er snel duidelijkheid komt en houden jullie daarvan uiteraard op de hoogte.
Wees voorzichtig, zorg goed voor elkaar, blijf gezond. Hopelijk tot snel!


Ronald is verder. Wijzer, volwassener en rustiger? Dat niet. Zijn strijd met de doctrine van het alledaagse lijkt nu zelfs te pieken. Maar hij heeft inzichten. Hoe groter de afstand tot zijn verleden, hoe meer er naar boven komt. Wat gebeurt er met je, als alles altijd maar doordendert en jij niet weet hoe je jezelf op de eerste plaats moet zetten? Ronald onderzoekt dit met de verbale energie-explosie die we van hem gewend zijn.

De kaartverkoop start op: 
Online: maandag 17 februari om 09:00 uur.
Maximaal 2 tickets per persoon, zorg dat je er op tijd bij bent. Kaarten zijn enkel via smarttickets 3.0 verkrijgbaar. 

LET OP! De kaartverkoop verloopt op verzoek van het impresariaat van Ronald Goedemondt via Smarttickets 3.0.
Voor de voorstelling van Ronald Goedemondt verkopen wij middels Smarttickets 3.0 extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Dit houdt in dat u uw toegangsbewijzen niet af kunt halen aan de kassa of per e-mail of post ontvangt, maar dat ze alleen te vinden zijn in de Ticketmatic App op uw smartphone. Deze app kunt u gratis downloaden in de AppStore of de Playstore. De gekochte tickets worden pas drie uur van tevoren actief en kunnen op deze manier niet worden doorverkocht.

Hoe werkt het?
1. Download de APP.
2. Koop kaarten via de website van Schouwburg Lochem op uw computer of smartphone.
3. Kies uw stoelen.
4. Vul uw e-mailadres in.
5. Bevestig en kies de betaalmethode om uw betaling te voldoen.
6. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Hierin vindt u instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden.
7. Open de Ticketmatic App
Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten.
8. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets
De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf drie uur voor aanvang van de voorstelling. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.

Veel gestelde vragen!
Kan ik voor meerdere producties kaarten kopen?
Nee. Bij smart tickets dient u per productie een transactie af te ronden. Wilt u voor meer voorstellingen kaarten kopen, moet u meerdere transacties voltooien.

Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. wat nu?
De tickets verschijnen binnen 24 uur in uw app. U kunt proberen rechts bovenin het venster uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, neem dan contact met ons op.

Ik heb geen smartphone. wat nu?
Heeft u zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Vanaf 60 minuten voor aanvang kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs en ordernummer afhalen bij de kassa van het theater.

lees meer +
donderdag 2 april 2020 20:00 uur - 21:30 uur
€ 32.50 p.p. exclusief € 3,50 servicekosten per boeking
bestel tickets
sneak preview
recensies
nog geen recensies beschikbaar
bekijk alle sponsoren
by Sitework